L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, March 18, 2010

Hati♥ berbunga riang...

Alhamdulillah...
tu je yg dapat aku ucapkan & bisikkan..
Mak angkat kesygan aku da pun selamat di bedah selasa pg..
everything looks fine n aku hope die sht n
ceria cam sll...

aku mmg antara yg mmg bedebar tym die dalam operation theatre..
takot, bedebar, n mcm2 rase..
bg aku kehilangan org yg disygi adalah satu2nya
kesakitan yag sgt menyiksakan....
bg org yg xpenah rase mayb xtau, tp bg aku..
aku sgt takot ngan kehilangan..

Mak aku sakit lame da..
cume baru dapat dikesan tym aku cuti sem dulu
tu pun sbb pengsan kat umah k.lya..
trus bawa p hosp. kajang..
masok ICU 2 mggu..
pas dapat kesan batu karang trus transfer HKL..
nak bedah tym tu xdapat sbb keadaan mak aku xstabil..
demam n lemah badan..
pas da ok sket mak aku pindah wad biase unit Urologi..
ade gak la agak2 sebulan die dok wad..

aku mmg risau sgt tym tu..
n aku besyukur sbb tym tu aku cuti n berkesempatan jaga die
Wat mase ni aku mendoakan yg terbaik buat die..

tak kirela sapepun die...
he's da best gift in my life!

Love u MUM!!!!!!!!!
so...much!

2 comments: