L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, March 8, 2010

My Syg B'daY..

Hepy besday to mY Ashrul..'sweet 24'..
Smg pe yg awk impikan, hajati & angankan dapat awk capai..
InsyaAllah... i will b with u..
for the my syg special day aku rancang wat suprise..
xla byk sgt budget tp bleyla..
1st tym aku rancang suprise, xpenah g stkt ni rasenye..
Ashrul, u'r the 1st k...
to Camry..thanks coz ko byk tlg aku menjayakan
program ni..hahahahaha..
padan muke ko xdapat tdo sket g..

Location : Taman SUK

fyra ngan Soleh p dulu,set tmpt n makanan..
aku, kem, amir n ahsrul g lewat sket pas soleh rodger..

Tp die cam tau je..nyampah btl..
da la pasan, asik2 tnye 'awk nak suprise sy kan...'

sampai menjerit2 aku atas moto..
truk btol..padan muke awk malu..
hahahahahaha

pas celebrate ktorg sume p PAS karaoke..

Malam lak ktorg p i-city..
ni 2nd tym la p i-city..

Mmg sgt cantik tmpt ni..
penuh cahaya yang indah..

For the whole day with my all syg..
Ashrul, fyra, Kem, soleh & Amir....

Really sweet memories...



Cofee cake...



men game kat PAS...




ALL @ i-city....



2 comments:

  1. huhu...
    1stly,tq sngt kt cyg..
    cz buat segalanya tuk sy n m really sory 4 wat i said..
    ni lah 1st tym gk sy celebrate bday..
    ngn syg lak tu..
    i luv u so much honey..i really really mean it..

    ReplyDelete