L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Thursday, March 4, 2010

marketing strategies makcik jual kepek...

Salam..Haiiiiiii!!!!!!!!
Act, aku malas gler nak updated blog ni..
bukan pe blog aku ni prob...xde composed ngan edit HTML..adeh..xtau setting pe yg salah..
Rase nak delete pun ade blog ni..

But, malam ni rase busan n rase lonely sgt..
tggu Ashrul YM tp xde pun..pnt tggu dpn laptop..
Sabar jela..But,da janji ngan dr sendiri, xkan merajuk or mrh2 g..
but, if one day tetibe kesabaran ilang..Emmm..
Then, aku nak cite ttg pengalaman aku tadi tym ngah lepak2 kat sek2..
Ptg tadi after class aku p PKNS jap carik brg..Pastu, singgah sek2
mamam jap..pekena sup ngan nasi pth..Perghhh..Sedap woo..
tym ngan borak2 ngan en. Camry n si fyra dtg la sorang makcik jual kepek ni..
Die nak jual kepek la..aku mmg xnak beli..g pun aku kuar duit ckp2 ak wat tambang sok p Awani ngan sewa umah n byr mam...so, aku cakapla..

''xpela makcik,
sy xde duit''....

Yg sadisnye..makcik tu ngan selamber kuar seplastik kepek bg kat aku..
''Xpela nak, amikla kepek ni, makcik sedekah''...

Perasaan aku? rase nak tumbuk perot kem!
Ade plak die nak sedekah kat aku..
Adeh, Layu jiwa kau wei..

Aku pun ckpla..

"xpela makcik..sy bayar."

makcik tu ckp g..
''anak ckp xde duit, xpela mkcik sedekah, dapat pahale..''

kate2 die tu menyelinap ke lubang jantung aku..
perli baik punyer..HUH!
Touching dol..

aku pun dgn sgt xrela bg la 3inggit kat makcik tuh..
duit nak byr air aku ngan fyra tuh...
pastu, aku p toilet..
yg klaka nye hampir semua meja ade kepek makcik tuh..
aku dpt merasakan mereka senasib dgnku..
hahahahahahha...bgs marketing strategies makcik!

ala..aku bukan bekire sgt, tp student..kne la bajet2..
g pun tiap2 malam mkcik tu berjual..
apepun..salute ar kat makcik..!!!

Tahniah ea makcik!

No comments:

Post a Comment