L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, March 2, 2010

~ Tahniah buat sahabatku...

" Aku terima nikahnya NurShaaida bt. Mohd Shafie dgn mas kahwinnya 22.50, tunai..."

Dgn sekali lafaz je Ida da pun bertukar status sbg isteri buat Muhd Fairuszy..Tahniah Ida!!!

Act, we are bestfren sejak sek menengah g...until now, even msg2 da bw haluan masing but, frens forever...

Shila pun da kawen..SO, that means tggal aku ain, anis , isz ngan syahila je la lg yg berstatus bujang...

Utk Ida, Tahniah Ida n aku sgt2 kagum ngan kekuatan & Cinta ko..
Bg aku org yg sekuat die je dapat melalui sume ni...mgkin ramai yg xtau kisah cinta mereka tp aku yg dekat dgn die tau camne die mgharungi air mata hingga diijabkabulkan..

Aku yakin Ida...Kebahagiaan milik ko skrang..
Mgkin da tertulis sejak Azali Abg lugy mmg jdh ko & dialah tulang rusuk ko...

Ape yg ko da lalui akan jadi sumber kekuatan aku plak untuk mengharungi kehidupan & kisah cinta yg mgkin berbeza..& aku pun nak sekuat ko..Ttp berdiri wlaupun dikhianati..

Aku n yg len2 akan sentiasa mendoakan kebahagiaan ko ngan abg lugy...jadi isteri terbaik buat die n sentiasa sokong die walau dalam ape jua keadaan..
N hopefully we're frens forever xkire ape pun status..

Selamat Pengantin Baru My Dear!





No comments:

Post a Comment