L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, March 30, 2010

Si baju belang!

Satu2nya kenangan yg mmg xdapat aku lupakann
n xpernah terbayang akan jadi dalam hdp aku..
aku kene ragut!!!!!!!!!!!
uwaaaaaaaaaaa.....
takot! trauma!

mende ni jadi sekelip mata je.
aku pun sedar xsedar..

Da story is..
malam rabu lepas aku ajak shro p mydin teman aku beli brg utk fmly day..
balik tuh aku mogok jap sbb shro tetibe ckp nak men futsal..
nak balik awl..
aku pun pe g...majok ar...da la lame xjmpe die..
rinde sbnanye..
hehehehehe...

tym jalan tu, besela asal aku monyok die taula aku majok..
die pon pujuk la..
pelahankan moto..
tetibe aku terase beg tgn aku kne tarik..
aku ingat kem!
sumpah aku ingat kem!
aku siap mengomel2 g marah kem..
tp..tetibe die rentap beg tgn aku..
aku pandang sblh kanan aku , aku rase xterkata...
mggigil badan... lelaki pkai bj belang!
kem pakai bj itam plain!

mmg mggigil2 badan aku tym tuh..
sampai shro pasan, jerit..
baru aku tersedar!
Ya Allah..mmg mgucap pjg aku..
Trauma dol!
Shro keja memula tuh..
aku jadi g takot tp xterkata..
bile da ok..
aku minta shro xyah kejar n trus p balai wat report..

Until now..aku still trauma..takot..terkejot!
aku takot dgn org llki pkai bj belang ngan elmet besa..
huh..bad memories in my life!

Papepun, aku redha...
ade hikmah d sebalik sume nih..
aku yakin!
buat si baju belang..
WHAT YOU GIVE..YOU GET BACK!
remember that!

buat my syg..
kte tau awk salahkan diri awk..
but, awk da protect kte...
u're more important daripada pe yg kte hilang..
kte xsalahkan awk pun..

mgkin sume ni nasihat bergune utk kte
lebih berhati2 n jgn kuat majok kot!...wink~ (^_^)

1 comment:

  1. hihihi....saya dpt bygkn situasi mase jadi nih...hmm...mmg mnakutkan kl kna ragut..

    ReplyDelete