L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Friday, November 26, 2010

My 1st SteP..



20 until 25 December 2010 :

Suria City Hotel Johor Bahru menyambut kedatangan aku untuk training the whole tentang hotel operation dalam masa 5 hari.

Aku ngan Nazril..Both of us..perasaan aku? Bosan!

Tapi seriusly, aku dapat pengalaman berharga.. Yang paling best aku suke sangat sume bos2 kat sane..sempoi, baik, tak kedekut ilmu & yang paling bestttt ialah beliau2 sume klaka & gila2..i loike! hak3..

Manager Suria City Hotel ialah En.Saiful berusia 26 tahun... Menjadi seorang manager pada usia 26? Oh! proud of u En. Saiful..

Then, yang len2 sume baik2 la kire..memberikan tunjuk ajar yang sangat berguna..Chef Anuar yang penuh info berguna pasal masakan walaupun aku berminat..hak3..i hate masak2..

En.Shah yang agak pemalu but rily entertain...

En. Amri yang muke2 ala2 serius tapi lawak..

En.Zul yang sangat baik.. 

Adik yang peramah & sangat baik hati..

Kak Anom yang besttttt...Hahahaha...+ En.Khairoza..Abessss...

Huda yang sangat cantik & lemah lembut 

Kak Faezah yang sangat suke bercerita & to all.. Thanks gak kat Man yang last2 minit ajar wat napkin bunga ros, siput ngan lilin..sangat berguna..

Walaupun lah sangat2 bosan tapi sangat2 lah juga berguna & bermanfaat..

Dalam masa yang sama kau terpikir..Aku salah amik course ke? Haks..sume ni rezeki...

Ni langkah pertama aku..Kepercayaan yang Datin, Puan Dalina & Puan Melati bagi ni takkan aku sia2kan..


Experience tym kat D'Ark akan aku gunakan sepenuhnya. Then, Abg yang sentiasa ada untuk bagi aku tunjuk ajar pada aku bila aku perlukan..Tq..

Ape yang aku perlu blaja pas ni ialah Bahasa Inggeris yang tunggang langgang & juga buat promosi..

I will try my best..
InsyaALLAH.

No comments:

Post a Comment