L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, November 14, 2010

Syukur!



Alhamdulillah..Murah rezeki aku..

Dengan redha mak aku. Doa kawan2 aku..Aku harap takde halangan lagi untuk aku terus berjalan demi sesuatu yang bernama kehidupan.

Thanks sangat kat En.Nazri sebab evaluate aku besttt tym HQ call..

Alhamdulillah gak sebab hati ♥ aku tak sebok nak meragam lame2..Kalau tak haru gak aku nak pujuk..




No comments:

Post a Comment