L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Saturday, May 21, 2011

Hari paling indah ^^

Imbas kembali.........

16 mei 2011

Hari ambil jubah & pertemuan semula dengan kawan2 kesayangan.. YA ALLAH..xcited tak bleh nak luah dengan kata2. Rasa macam hepiiii sangat. sangat.
Pas amik jubah kami adakan sesi photoshoot. Even tak semua yang join but, rily enjoy.. Only 8 of us yang join..



Rily enjoy it.. Special thanks to Abg Miin & Abg Zack yang sudi melayani karenah kiteorg ni.. Lets introduce our handsome cameramans..

Cak !!!



And.. On My Big Day..


18 Mei 2011..


Hari yang tak mungkin aku lupakan..  Dah 2 hari berlalu. Macam tak sedar je. Cuba jugak nak post sesuatu tapi masa langsung tak mengizinkan. Badan pun rasa penat yang keterlampauan sebab dalam 2, 3 hari sebelum pun sibuk cari itu & ini untuk melengkapkan apa yang masih belum lengkap dengan ditemani oleh Incik Rushdan..

Alhamdulillah..Segalanya berjalan dengan cukup baik seperti yang dirancangkan. Dan.. Kehadiran Mak, Mak Leha, Abah, Adik, Wawa, Along, K.Eni & Rushdan Syg rily makes me happy.. thanks for ALL..I love u more than everythings.





To All my friends...

Korang.. Mengenali korang adalah perkara terindah dalam hidup ni. 3 tahun berlalu cepat sangat & semoga ikatan persahabatan kita akan kekal untuk selama2nya.. Sayang korang sepenuh hati.. & Hari ni, segala usaha & penat lelah kita telah terbayar.. Alhamdulillah ^^

* Malas nak upload gambar sebab nak upload makan masa 2, 3 jam..internet ala2 sipot sedut. huh.

1 comment:

  1. 3 tahun!!!terima kasih UiTM coz kerna kau telah mempertemukan kami semua mjdi sebuah keluarga~a walk to remember...

    ReplyDelete