L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, May 30, 2011

Thank You ALLAH...

"Ya ALLAH, Terima kasih atas segala rahmat & kegembiraan yang telah kau kurniakan kepada aku. Aku amat bersyukur."


Rasa bersyukur ni cuma ALLAH je yang tahu. Alhamdulillah. Dari sehari ke sehari aku rasa makin happy & rasa sangat2 bahagia dengan apa yang aku miliki & terus terang, aku rasa hidup aku cukup sempurna walau masih ada banyak  perkara yang belum aku miliki.

Ada keluarga yang sentiasa meyokong setiap apa pun jua keputusan aku & sentiasa percayakan aku. Punya 2 orang ibu yang penuh kasih sayang & Abah yang sangat penyayang sampaikan aku tak pernah rasa kekurangan walau tanpa seorang yang bergelar bapa.

Kawan2 yang sangat baik.. Yang sentiasa ada bersama aku susah atau senang.. Yang tak pernah berkira apa pun.. Yang selalu cakap ok tanpa banyak alasan setiap kali aku perlukan bantuan. Yang sentiasa buat aku ketawa & ceria walaupun saling kutuk mengutuk. haha.
contohnye :



Berdasarkan gambar dia atas, agak2 ape persamaan & perkaitan yang boleh dirumuskan antara Mohd Khalid Ibrahin & Mohd Yusaimir Yusof..haha ^^..confirm aku kene maki ngan Khalid !!. Khalid, aku dah sedia ! haha^^

Ok. Sambung..

Mana lagi nak cari kawan2 yang sentiasa ada bersama kita masa kita betul2 tengah stress and need someone and they'r always be with you.. Tengok wayang sama2 tiap2 malam minggu.. Belanja kawan2 makan dengan duit gaji.. Seriusly, korang yang terbaik aku ada dalam hidup. 



Dan.. Dia yang menyayangi aku tak berbelah bagi. Aku yakin dah tak ada lelaki lain yang dapat menyayagi aku lebih dari dia sayang aku. Seorang yang selalu buat aku gelak tym aku ngah merajuk. Layan aku dengan baik & tak pernah berkasar sikit pun. Jaga aku dengan baik..

Selalu puji aku comel walaupun bibir aku bengkak macam ikan monyok sebab alergik lipstik, Sentiasa merindui aku walaupun baru je lepas 5 minit hantar aku balik, Suapkan aku makan bila aku tak selera sebab sakit perut * Buat2 tak selera sebenarnye ^^..  yang paling penting.. Menerima kawan2 kesayangan aku sebagai kawan2 dia juga..

Dan.. Bila tenung ke arah wajah dia.. dalam hati aku cakap.. U're the one who i will spent the rest of my life..Dear Rushdan. I Love u !



Satu2 nya perkara yang masih belum lengkap ialah kerja. Dan.. bila aku dah dapat, my life is complete. I will create it with full of happiness with the all the person that i love so much!


1 comment: