L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Friday, May 27, 2011

Song & memories


Sejak dengar lagu baru Stacy ni aku terus jatuh cinta dengan lirik die.. Memang superb marvellous lirik die.. sesuai sangat klu nak kasi kat Incik Boifren ^^..
Meh kite menghayati liriknye :

:: Ku sedar ku tak seberapa :: Jika dibanding mereka :: Yang jauh lebih megah dari diri ini :: Apa yang mampu ku berhias :: Hanyalah hati yang ikhlas :: Terpendam simpan untuk dia yang sudi ::


:: Mencintai aku dengan seadanya :: Mencintai aku bukan kerana rupa :: Dalam waktu sedu :: Dalam waktu hiba :: Ku harapkan dia rela :: Mencintai aku dengan seadanya :: Sanggup menerima insan tak sempurna :: Atau mungkin cinta sebegitu hanya :: Kisah dongeng saja ::

:: Belum pernah ku merasakan :: Dipeluk dalam dakapan :: Eratnya melindungi jiwa rapuh ini :: Sanubariku memerlukan :: Kehadiran seorang teman :: Tulus mencurah kasih sepenuh hati :: 

:: Mencintai aku dengan seadanya :: Mencintai aku bukan kerana rupa ::Dalam waktu sedu :: Dalam waktu hiba :: Ku harapkan dia rela Mencintai aku dengan seadanya :: Sanggup menerima insan tak sempurna :: Atau mungkin cinta sebegitu hanya :: Kisah dongeng saja ::




Dah berhari2 dah aku pasang lagu ni wat menemani taik telinge. Dah siap hafal lirik. Tym2 ni teringat la kat Zalikha Mohd..


Dedulu.. aku memang nek pening ngan minah sekor ni, mane tak nye..setiap minggu die akan ada lagu baru & Pelik..diulangi..pelik! Haha..sebabnye..lagu yang die pasang tu bukan lagu baru pun..kire lagu yang dah berumur gak la..Lagu Sheila majid kot! Haha

Tapi die baru download.. Haaa.tu la yang barunye.. So, setiap minggu or 3 hari sekali dia akan pasang lagu yang die baru download ni sepanjang hari.. kebarangkalian tu adela dalam tiga ploh pat ploh kali..

Tu klu full day kat umah..contohnye kelas cancel ke, kelas malam je ke..klu ade kelas pagi ngan petang..kire safe sket la..sket je..sebab malam die akan sambung..

Bile aku complain je die pun amik la ati aku..Die queue la 2 lagu..so, akan berulang la 2 lagu ni sepanjang hari..Haha..

Korang ade kawan pelik cam die tak?..Haha.. Nway.. Miss u Zalikha! We have a lots of memories together!




 Zalikha, miss our memories together!


1 comment:

  1. dear hafidah :)

    hahahhaha...comei tul ak bace post ko yg nih
    so swetttttttttttttt :)
    me loike it loike it loike it!!!!
    mestiii ko rendu kt ak yg suke ulang2 lagu cm mp3 rosak tu kn
    hehehe...
    tp kn skang lagu2 ak tu dh ilang laaa :( iyooooo kene download balik

    ReplyDelete