L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Wednesday, May 25, 2011

Oh! My Fakulti

Fakulti Komunikasi & Pengajian Media...



Lame giler tak jejakkan kaki kat Fakulti.. Yang aku ingat paling. paling last tym hantar report  presentation praktikal dalam 6 bulan yang lepas. Tu la yang terakhir & aku ingat2 kire memang tu la pun yang terakhir.. huhu..

Tapi, tadi aku, Aida & Farah telah pun menjejakkan kaki ke Fakulti Komunikasi & Pengajian Media untuk hantar dokumen Master Bong..

Menjejaki tangga kejayaan yang dulu 4x (klu tym ade kelas 2x ) nek turun. mengah okey. Tetibe terfikir. Eh. gigih betul dulu nek turun tangga tu kan, ok. untuk segulung Ijazah yang dah pun berada dalam genggaman.

Kami namakan "Tangga Kejayaan"

Cukup untuk membakar lemak yang bersepah2 okey. Haha.. Tergelak bila ingat balik dulu gile tak puas hati  kat tangga ni..mane tak nye. Dulu tym aku dok hostel Sem 1,2 & 3 tangga ni tak beratap pun..terdedah camtu je..Pas aku dok Baiduri barula ade kemajuan sket. Tangga ni beratap tapi tetap dapat menyumbangkan bau ketiak okey. Haha

Fakulti MassComm still da same. Tak banyak yang berubah. Cuma board setiap fakulti dah tersusun dengan rapi pastu adela tertampal xtvt, gambar & information2 untuk setiap sequence. Eh. yeke baru tersusun. tah. tak pasan sebab yang aku tau aku tak penah amik port pun pasal board2 tu sume. hehe..


Board 228 ( Communication Management & Policy )

Pastu lepak makan kat cafe. kecewa sebab cekodok pisang paling sedap tak de ( act, salah satu makanan yang paling senang nak seludup bawa masuk kelas wat hilang megantuk tym lecturer mengajar..haha )

Bila dah siap2 kemaskini semua borang Bong & siap minta Fara and Aida double check baru la p hantar kat pejabat.



Nway, dapat gak lepaskan rindu pada Fakulti ( perlu ke statment ni?)..betul okey. Tempat jatuh lagikan dikenang inikan pula tempat menimba ilmu.. kan.

To Bong & Farah :: wish both of you ALL THE BEST..

1 comment:

  1. gamba studio tu apsal tak CROP tepinya? awak ni pun!! hahahaha

    ReplyDelete