L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Sunday, May 15, 2011

3, 2, 1.......... ^^

Hari ni dah hari ahad. tak sedar je masa berlalu dengan pantas. so, maknanya aku dah bermastautin kat Shah Alam ni dah masuk hari ke 6.. Hari ni mood memang besttt.. awal je bangun pagi sebab nak dating ^^.. 3 days to go. Macam tak percaya. xcited aku rase macam  aku bakal jadi seorang isteri. haha.

Actually, jubah untuk konvo dah pun berada kat aku. Hari jumaat ari tu p amik... Kebetulan yg tak berapa nak kebetulan. erkkk..  Hehe. So, by tomorrow tak yah la kot nak bersesak sangat nak p awal sebab nak dapatkan saiz paling comel. Bayangkan klu dapat saiz xxL? Macam aku cakap kat Z..Leh bagi Pakcik Mohd pakai sekali nek pentas sesame amik scroll.. Haha. gurau!

Tapi, nak tunggu esok tu rase lame sangat. sangat. sangat... Rindu kengkawan sebenarnye. Sekali dapat berkumpul. Rase heaven die  len macam. macam sekumpulan burung beterbangan yang dah terpisah dek angin yang kuat, pastu jumpa balik. Ha, lebih kurang camtu la.

Sesi photoshoot plak akan berjalan esok. WOW! Can't wait !!  Ok la, Billion, Trillion of thanks to Mr. KHALID sebab uruskan semua. Kalau bukan sebab ko, takde la sesi photo2 ni.. tapi, tu la ko kene Tq gak la kat diri aku yang sentiasa terpaksa mendengar keluh kesah ko ye Khalid.. Huk3.. 

Bile pas je hari Rabu, berdebar nak menanti hari Ahad lak. Oh. Oh. & Oh sekali lagi.. Yang ni klu ingat & terfikir leh keluar peluh jantan. Bila je cadangan ni diutarakan & aku setuju. Sejak dari hari tu la aku asik terfikir.. ni plak bukan xcited. Ni berdebar die lebih kurang seorang ibu nak tunggu kelahiran anak pertama.

Harap2 segalanya berjalan dengan baik seperti yang dirancangkan. InsyaALLAH.

No comments:

Post a Comment