L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, December 28, 2010

Bulan DOBLAS! Selamat Berbahagia Alongku!!



" Ntah la tie, ngan die ni along rase macam dah lengkapkan hidup along.. Along dah jumpe kawan, sahabat, teman & isteri sekaligus.."

Tu kata2 abang aku tym aku borak2 ngan die satu waktu dulu.. Seriessss..aku & semua la tak percaya die nak kawen..Bulan DOBLAS!

Bayangkan, dari 5 tahun lepas...Along nak kawen bulan DOBLAS ni..5 tahun berturut2 okey..bulan DOBLAS tapi tahunnye tak tahu bile..hahahaha..Sampaikan aku suh die wat lubang DOBLAS, letak air bagi bulan tu jadi DOBLAS!

Hinggalah akhirnya die bertemu dengan bulan DOBLAS 2010..Akhirnya pada 18hb DOBLAS abang aku yang bernama Surializam sah menjadi suami kepada Raja Zaini.

Minggu ni 25hb kenduri belah lelaki plak.. Temanya ialah purple..

Ha..ni lah wajah berseri abang aku..


Tym Makan beradab..


Ha..ni tym sebelum bersanding.. touch up2 sket..aku la yang jadi tukang touch up nyeeee..& Baju purple aku tu! sweet memories okey!

Untuk Along & Cik Nie.. Semoga berbahagia hingga akhir hayat..Dikurniakan permata2 terindah & Dimurah kan rezeki...Aminnn...

Bulan DOBLAS tahun depan tie menyusul plak...Ngeeeee~ Doakan!

No comments:

Post a Comment