L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, December 6, 2010

Selamat Tersenyum ^___^

Hak.hak.hak...Well, aku tak tau plak yang aku ni ade seni buat orang tersenyum.. Bukan pe, selalu Khalid cakap asal bace blog aku ni je mesti buat die tersenyum sendiri..ishhh..lawak ke ape aku tulis? Rase macam banyak citer sedih je, tapi leh plak ko gelak Khalid.. Komfem ah kurang perisa sedih tu..


Hahahaha..tym ni kepala aku sangatla ting. tong..

Gile banyak masalah aku..Tapi, Alhamdulillah..sikit pun aku tak melatah.
Aku makin kuat sekarang..

Sampai aku bertukar jadi Rani la..Hahahaha..Ampon Rani..borrow ur beautifull face for a moment..kakakaka~

Tapi kan Khalid...nak tambah sket g untuk wat ko tersenyum...tengok ni eh.



Wakakaka~ Aku yakin ko tergelak sesekor depan PC tym ko tgk gambar neh..Ingat g tak gambar ni??
Ha..hopefully ko hengat la eh.

Semalam emosi aku tak berape nak stabil..korek2 gambar lame & terjumpe la gambar ni..senyum panjang aku..Kah3..

Okey Khalid..Selamat Tersenyum.. ^_____^



No comments:

Post a Comment