L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Monday, December 27, 2010

Oh! My Girls & Ehemm. Ehemm..

Lame tak updated blog! Rindu! Stat 19 sampai 25 hb aku bercuti dengan jayanyaa... Besttt tak terungkap ngan kata2 beb. Memang bestttt..spent tym dengan yang tersayang memang saat2 terindah..Yang tersayang? haaa..adela..surprise! Bukanla.. ngan my girls at Shah Alam !

Tapi, sekali ngan die ah..Die? hohoho...tak mahu citer g..kene tunggu masa yang sesuai. Dah confirm baru la i publish gambar die yang palinggggg besau! Hohoho

Tapi, mesej ucapan salam & selamat pagi dari someone tu memang wat aku panassss...Huh. menci! Tapi, cepat2 aku sedarkan diri, sangat tak baik perasaan ni. Kan dah seikhlas hati let him go..so, nape nak ade lagi perasaan yang tak bagus tu kan. Biarla, dia bahagia ngan pilihan dia.. Selama ni pandang, lihat, tengok.. Cukup sakit dah dengan lakonan dia selama ni..Camne leh jumpa orang camni? oh! Fyda! Jangan menidakkan takdir okey!

Bahagia wat kamu, Hafidhah Binti Nordin skrang kat depan mata dah kan, cuma nak tunggu takdir menyatukan kamu. Kamu kena bersyukur sebab dia tak pilih kamu, now, kamu bertemu dengan someone yang lebihhhh lagii..Terima Kasih Tuhanku!
Oh! Kamu.. Thank You so much!

Dah2..ngarut je lebey! Lupakan tentang dia..1st night..REPUNZEL..midnite okey..1st date..heeeee..Selesa berkawan ngan die..so cute, pemalu but gila2...

Sampai Shah Alam lepak2 jap ngan Aida & Amir..sorrriii korang tunggu lame.. bagi la peluang..hohoho..Da tebus kan lanje makan..Esoknye Amir dah nak balik kemaman. That's y la..

Esoknye, aku teman Najib jaga booth kat Pan Pacific, KLIA.. Najib mintak tolong, kebetulan lak free, okey je la..



Malamnye...With Putri, Najib & Zalikha..Dinner kat ALOP lagi !!! Again for the 3rd tym!..tapi bukan haven but, panorama, kami dok bahagian yang paling atas..leh bermain2 ngan bulan2..siap boleh tepuk2 bulan g..hak3..aku tipu.







Esoknye lagi pulak.. Together2 with Aida, Ana & Zai..Lunch kat Mee Ketam fyra! Sedapppp!






Petangnye pulak tengok wayang lagi ngan mereka2 & Farah..kne tggu Farah balik keje..




Malamnyeee...Dating lagii...Ngeee ^_____^..

P Klang...Teman die p test baju nak jadi pengapit kawannye..semua itam..ensem! Cam pendekar..
Then, p makan2..Then, Kami 2gether2 berusaha cari baju aku plak..Purple untuk kenduri abang aku..Sampai Danau Kota kami melalut..Bukan pe, cian kat die..esoknye nak keje..Tapi, Degilll! nak gak temankan aku..Oh! worried okey. Aku? Hepiiiiiii ^__________________^.. Senyuman lagi lebarrr!

KhaMis...

Bye2 Shah Alam..Kol 12 aku gerak balik Janda Baik.. Along dah jadi someone husband! minggu ni kenduri belah lelaki..aku kene bekerja keras membantu sebab nanti die kene bantu kenduri aku pulakkk...kan Along!

WoW! Heaven with my holidays! pertanyaan...bile lagi la aku nak jumpa ngan Incik Holidays ni haaa..

To all My Girls and Kamu..Thank You so.so.so much spent tym wif me! rily appreciate it! Luv u ollsss & Kamu! heeee~ ^_________^

No comments:

Post a Comment