L.O.V.E

♥ Perjalanan Hati ♥

♥ Perjalanan Hati ♥

Sayang Tak Terucap...

Sayang Tak Terucap...
Sayang yang tak mampu diucapkan dengan apa2 perkataan mahupun dalam bahasa apa pun..

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....

KiSaH AkU, DiA & KitA SeMuA....
Seandainya kita tidak mampu untuk mengutuskan secebis kesenangan kepada orang lain, berusahalah supaya kita tidak mengirimkan walau sezarah kesusahan kepada orang lain.

Tuesday, December 14, 2010

HappY Tak Terkata + Serabut Tak Terkata




Yup..Tu la yang terjadi minggu lepas..Macam2 perkara memeningkan & dan2 tu jugak la aku dapat berita yang paling menghappYkan..iaitu..
  
Result dah keluar!!!

Tapi aku tak dapat check sebab SUFO tak isi..Ape g..Amir la yang tolong check kann..Alhamdulillah..sume nye berakhir dengan baik..& dengan bangganya :

HELLO KONVO !!!!

Yeay! pasni dah bley keje rajin2, kumpul duit plak nak kawennn...Ye..Diulangi..KAWEN..hak2..siap caps lock okey...Calon??? gulppppp...hak3..tak yah tanye ah..sebab memang takde jawapan..

Hey! Tak de jawapan keh. bukan tak de orang nak..bace bebaik sket..

Okeh..tutup cite pasal tu..nanti dah jumpe calon i updated pasal tu..nanti i letak gambar die saiz paling besar boleh diupload dalam blog ni..hahahahaha~

Jumaat lepas..group masuk..kire ni group ke 3 la yang aku handle sejak aku keje sini..Tapi, group ni memang len macam..bukan len macam sebab ape..sebab mencabar beb.

Bayangkan la, aku bley sampai demam..mula2 batuk..pastu trus tambah selsema..complete set untuk demam.Tapi tak cuti pun! bekerja dengan jayanya.huh.

Tym2 banyak masalah camni ne ley dok goyang kaki..lagi beterabur masalah..kenela bizi ngan keje baru leh lupekan sket masalah2 tu sume..Tapi Okey je..Kan fyda..ok kan..^_____^

Nasib baik Syafa ade datang sini tolong aku setlle kan ape yang patut..Nasib baik gak ade Rashdan yang cool & Incik Chef yang selalu anggap masalah selesai..

Oit! Incik Chef..series...tabik springgggggg!!!! Ko masak gile sedapppp..Lame ko dok sini gemok aku tau tak..Paling bestt puding jagung ko..Yummmyyyyyy! sedappppp...cabonara ko pun...wooooooo~ Ko hebat..
Cukup hebat untuk aku yang memang langsung failed bab2 masak-memasak neh..

Nasihat ko suh aku kawen baru terer masakkk...kene gak kan blaja masak sebab kalau tak kene ceraiiii..Wooo~ tak baik berkata begitu Incik Chef.....T_____T

Nak tunjuk sket wajah Incik Chef :




Taraaa..available g..hak3..promote sket eh Incik Chef..Aduiii Pidah..sopan sket, makan sambil berdiri...jatuh saham!!

Ahad group kuar..Yeay!!!!!! merdeka! sumpah..rase kepale ringan sangat..macam kapas beterbangan..hak3..

Semalam ting. tong balik..sebab? sebabnye nak kene tempah backdrop untuk the next group..last2 anta email, petang ni nak p amik ngan Rashdan..Settle!

Oh! belum lagi..the next group..pelizzz...jangan cerewet2 ye... Anggap Suria Hill ni umah sendiri..

Khamis group kuar, khamis petang masuk balik..Oh! Khamis...tak boleh skip dari calender ke????


No comments:

Post a Comment